Alegeri studenti membri in Consiliul Facultatii

13 noiembrie 2023, sala C208 (turul I)
15 noiembrie 2023, sala C208 (turul II)

10.00 – 16.00

Pentru a vota studenții trebuie să aibă asupra lor:

  • Cartea de identitate
  • Carnetul de student vizat pe anul în curs

Necesar dosar candidatură: - Formular de candidatură (se înregistrează la registratura universității)

  • CV format EUROPASS
  • Scrisoare de intenție

Perioada de depuneri: 30.10 – 03.11. 2023

Număr locuri în Consiliul Facultății:

  • Biologie - 1 loc
  • Chimie - 1 loc
  • Fizică Medicală - 1 loc
  • Informatică - 1 loc
  • Matematică - 1 loc

COMISIA ELECTORALĂ A STUDENȚILOR (CES):
Membrii:

  • Beleiu Carmen-Maria
  • Bulzan Patrick
  • Joltea Cristian
  • Meșina Natalia

Președinte :

ANUNŢ

Intâlnirea studenţilor din anul I de studiu cu îndrumătorii de an va avea loc după următorul program:

Programul de studiu Data Ora Sala
Biologie 3 oct 15 C209
Chimie 3 oct 13 B115
Fizică medicală 3 oct 10 C122
Informatică 3 oct 10 C109
Matematică 3 oct 10 C209

28.09.2023

Anunt

Studenții care au susținut și promovat examenul de licență și disertație pot să își ridice adeverințele de absolvire de la secretariat.

Pentagonul Facultăților de Fizică

Suntem bucuroși să vă anunțăm că Asociația Studenților Fizicieni a Universității Alexandru Ioan Cuza din Iași, în parteneriat cu Facultatea de Fizică a Universității, organizează anul acesta Pentagonul Facultăților de Fizică.

Scopul nostru este atât de a aduna studenți fizicieni din toată țara oferindu-le șansa de a-și împărtăși cunoștințele și rezultatele cercetărilor sale (putând include, dar fără a se limita la lucrări de diplomă, articole științifice și de cercetare dar) cât și de a dezvolta relații și prietenii durabile cu colegii din domeniu, din toate regiunile țării.

Pentagonul se va desfășura pe 3 zile, în intervalul 15-17 iulie, în cadrul cărora participanții vor avea parte pe lângă sesiunea de comunicări științifice, și de evenimente create pentru ei precum un tur ghidat al orașului. Pentru a vă înscrie, completați formularul de pe site-ul: https://asfiz.wordpress.com/pentagon/, până la date de 12 iunie. În cadrul conferinței pot participa maxim 2 co-autori ai aceleiași lucrări iar prezentarea acesteia se va face în 15 minute.

SELECŢIE BURSE ERASMUS PENTRU CADRE DIDACTICE

Facultatea de Informatică și Ştiinţe

 Selecţia cadrelor didactice pentru acordarea burselor de mobilitate ERASMUS + va avea loc

JOI, 08.06.2023 în sala C121, la ora 12 00

Criteriile generale de eligibilitate sunt disponibile pe site-ul http://www.uoradea.ro/display6000

Criteriile specifice de eligibilitate stabilite de Comisia de Selecţie sunt următoarele:
- Cunoştinţe de limbă străină - interviu în timpul selecţiei
- Dosarul de candidatură

Prezenţa fizică a candidaţilor este obligatorie.

Informaţiile necesare se pot accesa şi pe site-ul https://www.uoradea.ro/Erasmus+Plus+-+Mobilit%C4%83%C8%9Bi+-+Personal

Bilete gratuite pentru studenți la Techsylvania 2023

Anul acesta, Techsylvania împlinește 10 ani de la înființare și cu această ocazie am vrea sa oferim oportunitatea studenților pasionați de technologie să participe la acestă ediție.

Ca să înțelegeți mai bine event-ul nostru, găsiți aici: https://docsend.com/view/kmhgciqtn4jjn6ay o prezentare a întregului concept.
Anul acesta ne așteptăm la peste 3500 de participanți într-o nouă locație numită Cluj Innovation Park. - aici e un link unde poti vedea locatia: https://clujinnovationpark.ro/

Anunt selectie ERASMUS studenti

SELECŢIA STUDENȚILOR PENTRU BURSELE ERASMUS

va avea loc JOI, 11.05.2023 în sala C121, la ora 9 00

Dosarul trebuie să conțină:
- CV Europass (să contina si fotografia candidatului)
- Scrisoare de intenție (minum două opțiuni)
- Adeverință de student ( de la Secretariatul facultății)
- Copie după cartea de identitate
- Dosar plic

Prezenţa fizică a candidaţilor este obligatorie.

Informaţiile necesare se pot accesa şi pe site-ul
https://www.uoradea.ro/Erasmus+Outgoing+Students

Anunț burse

Conform Regulamentului de acordare a burselor și a altor forme de sprijin material pentru studenții, se acordă următoarele categorii de burse:
- de performanță (se acordă începând cu anul II de studiu);
- de merit (nu se depun cereri, acestea fiind repartizate pe baza criteriului academic);
- bursă socială;
- bursă socială ocazională.

Bursa de performanță și bursa socială se acordă prin completarea formularului din Anexa 1 și atașarea documentelor specifice.
Pentru bursa socială lunile luate în calcul ca și venit la depunerea cererilor sunt: decembrie, ianuarie și februarie, iar salariul mimin net pe economie este 1898 lei.
Formularele se găsesc pe site-ul facultății https://www.stiinte.uoradea.ro/burse
Calendarul de depunere a dosarelor:

01.04 – 15.04.2023
Cererile se depun fizic la Secretariatul facultății, pav. C, sala C107, zilnic
între orele 9 00 – 12 00 .

Speak Up

Obiectivul evenimentului Speak Up este de a eficientiza comunicarea dintre angajați și angajatori, de asemena de a combate câte o problema identificata de fiecare parte.

- Angajații sa aibă un nivel mai ridicat de competente în excel, de asemenea sa se înțeleagă mai bine diferenta dintre marketing și PR.

- Angajatorii sa vorbească deschis despre ceea ce cauta la și cum sa putem înțelege fișa postului.

Evenimentul va avea loc în Comuniteca Sâmbăta aceasta pe 19 noiembrie la ora 10.

ANUNT

UNIVERSITATEA DIN ORADEA

FACULTATEA DE INFORMATICĂ ȘI ŞTIINŢE

DECANAT

 

SEFII DE GRUPĂ POT SĂ RIDICE DE LA SECRETARIAT (sala C107FORMULARUL PENTRU PROGRAMAREA EXAMENELOR DIN SESIUNEA SEMESTRULUI II.

12.04.2022

Pages

Zircon - This is a contributing Drupal Theme
Design by WeebPal.